• سه شنبه ٢٢ اسفند ١٤٠٢-١٠:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٦٩
نجفی تذکر داد3-222

به مشکلات مترو رسیدگی جدی شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تأکید بر ضرورت رفع مشکلات و معضلات حمل و نقل عمومی به ویژه مترو، گفت: وقتی در روزهای پایانی سال، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی توصیه می کنیم؛ باید مشکلات و اختلالات حمل و نقل را هم رفع کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شر تهران، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و دومین جلسه شورا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کانالی به منظور جمع آوری آبهای سطحی در منطقه 21 وجود دارد که این کالورت گلها از شمال به جنوب در کیلومتر 6 بزرگراه شهید متوسلیان قرار دارد تا آب های سطحی واقع در این بزرگراه را به منطقه پایین دستی خود منطقه 18 منتقل کند. این کانال که در دهه های قبل ایجاد شده بود مشکلاتی را به وجود آورده بود. یکی از این مشکلات عبور یکی خط لوله های انتقال پساب بهشهر و پاکسان که تولید کننده مواد غذایی روغنی و شوینده هستند می باشد که به علت مشکلات فنی و مستهلک شدن لوله های خط انتقال بخشی از پساب شرکت پاکسان به داخل کالورت منتقل می شد و از طریق کالورت بعد از عبور از زمین های شرکت راه آهن به ضلع شمال بیمارستان شهید فیاض بخش و سپس به خیابان گمرک وارد می شد که این موضوع مشکلات زیادی در حوزه سلامت و محیط زیست را برای شهروندان به ویژه پرسنل زحمتکش ایستگاه آتش نشانی شماره 16 و ساکنین محل به وجود آورده بود.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با ورود کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع و پیگیری از طریق معاونت خدمات شهری و اداره کل محیط زیست این مسئله خوشبختانه بر طرف شد که لازم می دانم از تلاش های معاونت خدمات شهری و محیط زیست، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و شهرداری منطقه ۲۱ درباره حل این موضوع که تبعات بهداشتی و محیط زیستی داشت تقدیر و تشکر کنم.
وی در تذکری دیگر گفت: قصه پر غصه خرابی پله های برقی ایستگاه های مترو و خرابی روزانه خود مترو که مشکلات زیادی را برای همشهریان در این روزهای پایان سال به وجود آورده است.
وی ادامه داد: ما در روزهای پایانی سال به استفاده از حمل و نقل عمومی توصیه و تأکید می کنیم ولی زمانی که حمل و نقل عمومی ما کارآمد نیست دیگر چه می توان کرد.
نجفی در پایان گفت: 2 سال و نیم، زمان کمی برای کم کردن برخی از مشکلات در حوزه های مختلف شهری نبود و از شهردار تهران می خواهم به وعده های خود در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی جامعه عمل بپوشاند که فرصت زیادی برای خدمت ما به مردم شهر تهران باقی نمانده و امیدوارم در این مدت باقیمانده حداقل بتوانیم گره کوچکی از مشکلات مردم باز نمائیم.
 
کد خبر: 3-222

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: